GRATIS fragt over 499 kr. -og prisgaranti

Levering

Levering.

Vi har gratis fragt på alle ordre over 499kr. 

Med mindre det tydeligt er anvist på produktsiden, så er alle varer i shoppen som udgangspunkt på lager. Leveringstiden vil på lagervarer være 3-5 hverdage.

Nedenstående leveringsbetingelser er kun gældende for adresser på fastlandet samt brofaste øer. For levering til ikke-brofaste øer, henvises til afsnit ”Levering til ikke-brofaste øer”.

Leveringsmåde

Levering sker primært med forskellige transportører. Mindre varer sendes med GLS og det vil fremgå på ”Ordreopdateringen”.

Den forventede leveringstid er 1-3 uger afhængig af produkt. lagervarer leveres som udgangspunkt indenfor 3-5 hverdage.  Vær opmærksom på, at varer på samme ordre kan komme ad flere omgange og med forskellige fragtmænd, da varerne kan komme fra forskellige leverandører. 

Vigtigt ved leveringen

Undersøg altid emballagen for synlige skader, når du modtager varen fra fragtfirmaet. Hvis der er synlige skader, er det vigtigt, at du noterer det ved modtagelse, inden du kvitterer herfor. Er du i tvivl, så spørg fragtmanden.

Ydermere, er det er dit ansvar som modtager, at sikre at leveringen kan ske. Herved forstås, at fragtmanden på sikker vis kan komme op ad trapperne i dit hus, op ad trappeopgangen i din boligopgang, at der er plads til at komme ind af døråbninger, mm. Opdages det først ved selve leveringen, at levering ikke kan ske pga. pladsmangel, vil du stadig blive afkrævet leveringsbeløbet, da købet vil blive betragtet som fortrudt.

Ved køb af større møbler anbefaler vi derfor, at du som kunde afmåler de nødvendige adgange.

Gratis levering kl. 08-21

Vælger du ”Gratis levering” bliver din ordre leveret til 1. dør i stueplan på hverdage mellem kl. 08.00 og 21.00.  Du vil blive ringet op ca. 30 min. før forventet levering. Har du ikke mulighed for at besvare opkaldet, kommer fragtmanden alligevel til din bopæl for at afleverer varerne.

Hvis det ikke er muligt at være hjemme til at modtage varen, kan du vælge at få varen stillet på din bopæl. Dette kan noteres i kommentarfeltet ved ordreafgivelse. Hvis varen må stilles, sker det på dit eget ansvar.

Er der ingen hjemme, når fragtmanden kommer, og er det ikke aftalt at ordren må stilles, tager fragtmanden ordren med retur til vores lager. Herefter kontakter fragtfirmaet dig for aftale af nyt leveringstidspunkt. 

Er der tale om varer under 20kg vil disse blive leveret ved nærmeste GLS pakkeshop.

 

Levering til ikke-brofaste øer

Bor du på en ikke-brofast ø i Danmark skal du kontakte kundeservice for andre fragtpriser. Vi tilstræber naturligvis altid at finde den billigste og hurtigste løsning, så du kan få den bedste pris. Det er dog vigtigt i at være opmærksom på at servicen gratis fragt ikke gælder til ikke-brofaste øer.

Det er derfor nødvendigt at du kontakter vores kundeservice, hvis du stadig ønsker at bestille varer til en ikke- brofaste øer.

Transportskader

Skulle du mod forventning modtage en transportskadet pakke eller du opdager en skade på produktet. Skal det anmeldes inden for 24 timer, fra modtagelse af pakken. Anmeldelsen skal sendes via mail.

Husk at oplyse os om flg.:

- Ordre nr.
- Hvilke dele der er skadet
- Beskrivelse af skaden
- Foto af emballagen udvendig
- Foto af emballagen indvendig
- Foto af selve skaden

Modtager du en pakke med synlige skader, opfordrer vi dig til at nægte modtagelse eller modtage med forbehold. Nægtes modtagelse returneres pakken til os hvorefter vi opretter en sag hos transportøren